Publieke Dienstverlening Op de Kaart

Aanmeld- en wijzigingsformulier PDOK Basis - Stap 1

Met dit formulier kunt u zich aanmelden en wijzigingen doorgeven voor PDOK Basis voor overheidsinstellingen. Uw ingevulde gegevens worden verstuurd naar het Klant Contact Center van het Kadaster. Dit zal uw inzending verder behandelen en actie ondernemen. U krijgt per e-mail bericht zodra uw inzending is verwerkt. Merk op dat voor het invullen van dit formulier u de beschikking moet hebben over een aantal gegevens, zoals het verwachte aantal gebruikers en uw contactgegevens. Tevens is het nodig om minimaal een IP adres op te geven van de server of computer waar vanaf de PDOK dienst wordt afgenomen. Als u niet de beschikking heeft over IP adres(sen), raadpleeg dan de systeembeheerder van uw organisatie. Velden met een sterretje zijn in onderstaand formulier verplicht.

  • Organisatie
  • Contactpersonen
  • Contactpersonen (extensie)
  • IP-adressen
  • Verwacht gebruik
Organisatie Info
?
X
De organisatie waar u voor werkt.
Bezoekadres
Postadres
Uw persoonsgegevens worden gebruikt voor contact tussen PDOK en uw organisatie, of in het belang van het gebruik van PDOK.
CAPTCHA
Hiermee bevestigt u dat u een menselijke bezoeker bent. Zo houden wij ongewenste automatische 'bots' tegen.